mandag 24. januar 2011

teak og tapet dilla

Jeg hadde en periode i høst hvor jeg fikk helt dilla på teakmøbler og trålte finn for å finne teak-skatter, og jammen ble det en god del av dem. Noen ble tatt med til vårt nye feriehus i sverige, men jeg beholdt et par stykk her hjemme også....og de har jeg gått løs på med min tapetseringsdilla(decopagering). Og jeg må si meg Fornøyd!
I gangen har skatollet fått sin plass og den rommer alt mulig rot som lå og fløt på kjøkkenbenken. Ovnen som står ved siden av skal flyttes når vi en gang får fingeren ut....og dere får også se bort i fra oddbjørns cola brett som står under, og som jeg glemte å ta bort før fotograferingen....
Men her er den i alle fall, dekorert med deilig japansk washi papir!




Fantastisk deilige knæsjrosa nelliker i en herlig grønn ikea vase! I like!

Så var det teak kommode nummer to som jeg faktisk ble riktig så fornøyd med. Den får meg til å smile der den står og gir meg farge og glede på soverommet vårt. Og farger har virkelig gjort underverker for meg det siste året. Det skal nemlig ikke så mye til for å lyse opp en grå og tung dag....Ja jeg elsker rett og slett farger - glade farger!
(Dere får prøve å se bort fra alt rotet rundt....)

18 kommentarer:

  1. Hei! takk for koseli hilsen hos meg:) er innom hos deg en gang i blant også! så mye fine farger! :) godt at du er "tilbake"! ønsker deg alt godt fremover! klemm!

    SvarSlett
  2. Så fine ting! Så flink du er! Veldig morsomt å se!

    Enig - farger er DIGG!

    SvarSlett
  3. Takk og takk!!! Så trivelig at dere titter innom bloggen min, og veldig trivelig med en hilsen!
    Klemmer til dere fra meg

    SvarSlett
  4. Eg blir helt inspirert av å følge med på siden din. Herli med så masse farger

    SvarSlett
  5. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...