søndag 30. januar 2011

O herlige søndagstur

I dag lå alt til rette for at vi måtte komme oss ut i Guds fine og frie natur...sola skinte, vindstille og kun et par deilige minusgrader og søndag - vi måtte jo rett og slett bare ta på oss klærne og komme oss ut, og Lutvann var målet.
Med pølser på termosen, kaffe på en annen, ketsjup på flaske, sjokolade i pose, solbriller på hodet(for første gang i år) og barna godt plassert i dobbeltvogna trasket vi innover i fine fine østmarka. Og det var en DEILIG tur! Jeg tror jammen vi satt der i sola i et par timer, og det var rene påskefølelsen.
Rett og slett en herlig herlig søndagstur, it made my day!

Ut på isen på lutvann - ro i sjel og sinn.

To deilige sovende barn på turen innover.



Oddbjørn tester ut sin nye turkopp. Julegave fra sin far.

Mor og sønn i solveggen, med pølse og lompe.


Morfar og gullungene!


GØY med tante Rigmor.

En nuss til lillesøster.

I dag skulle forresten mamman min blitt 63 år - det ble hun ikke.
Jeg savner deg hver dag, og vet enda ikke hvordan jeg skal fungere uten deg og hvordan jeg skal leve videre uten deg....men jeg kjemper hver dag, og suger til meg gode øyeblikk og stunder som disse på Lutvann i dag!

21 kommentarer:

  1. Så flotte dere er alle sammen! Sterkt å lese om savne etter mammaen din..

    Jeg koser meg med bloggen din; har allerede fått mye inspirasjon. Trenger det! Snart skal vi pusse opp HUS!

    SvarSlett
  2. å min kjære kjære Hildemor! Jeg håper og ber om at du skal få MANGE gode opplevelser HVER dag.Og jeg håper at det vonde savnet SNART vil ta mindre plass, og gledene i livet vil ta stooor plass. Hold ut min venn:)

    SvarSlett
  3. Kjære Hilde og resten av fam.

    Kjempeflotte bilder av en flott storfamilie :) Jeg sendte dere noen ekstra tanker i går på Brits dag.

    Du får trøste deg med alle de gode minnene du har etter mamma Hilde, og så er du helt tydelig blitt flink til å se gledene i livet. Fortsett med det.

    Vi er mange som er glade i dere.
    Klem fra tante Liv M. :)

    SvarSlett
  4. Takk og takk og takk for alle gode ord- det betyr masse!!

    SvarSlett
  5. Takk for turen:) dokker e heldig som har så fine turområda rett utenfor døra! Og æ e heldig som har så fine tanteunga!! nu e æ tilbake til regn og slaps her i Bodø:) klem fra tante Rigmor

    SvarSlett
  6. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...