mandag 31. januar 2011

Jeg er klar.....

....klar for å lære meg å sy!
Jeg har vel knapt rørt en symaskin siden formingstimene på ungdomsskolen, men nå har jeg i årevis tenkt på og drømt om å få meg symaskin og begynne å sy all verdens fine ting, og nå har altså tiden kommet - og jeg kjenner at jeg gleder meg.

Jeg har fått ny fin symaskin fra min mann:
Jeg har arvet min mammas gamle fine syskrin som jeg har piffet opp litt:

Jeg har kjøpt trådsneller:

Og jeg har massevis av fine stoffer, noen nye og noen gamle - her et lite utvalg:
Da er det vel bare å sette igang.......

11 kommentarer:

  1. Å, Hilde! Det er så trivelig å være inne på bloggen din! Gleder meg til å se produktene etter hvert:)

    You are always on my mind

    klem klem klem fra iren

    SvarSlett
  2. Lykke til :)
    Klem fra tante

    SvarSlett
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...