søndag 9. januar 2011

Noen favoritter....

Her kommer et lite miniutvalg av noen av mine favoritter fra huset vårt:

Kjøkkenkrakken!
Min fine kjøkkenkrakk fra Ikea er malt og tapetsert, og jeg er riktig så fornøyd. Jeg er veldig glad i å tapetsere ting....som dere vil se hvis dere fortsetter å følge med på bloggen.


Tam tam krakken vi kjøpte i Danmark :

Min (eventuelt Emil og Naomi sin...) fine gule gyngestol! Den gjør meg glad! Og ja; gult er helt klart favorittfargen!


Jeg elsker fine tapeter og fine ark og jeg får aldri nok!!!!!! jeg blir glad bare av å se på alle de fine fargene og mønstrene, og så er det jo så mye gøy man kan tapetsere/decopagere med de...


Denne lå plutselig i min postkasse i fjor vår....og først skulle jeg bare kaste den....men den gikk til mitt hjerte på et eller annet vis og jeg skal på ny ta den til meg i år:
Ha en herlig sommer Hilde miho!!!! (takk ellos......)

Og kanskje den aller aller beste: tegningen Emil har tegnet til meg i barnehagen. Den gjør meg glad langt inni hjertet, og nå for tiden poengterer han hver dag: Jeg har laget den til deg mamma! Han kan å smelte mitt hjerte den lille gutten.....

So long!

19 kommentarer:

  1. Så kjekt at du er tilbake på bloggen, Hilde! Nydelige bilder :) digger gyngestolen din!

    Gleder meg til å følge deg videre! Gode klemmer :)

    SvarSlett
  2. Kjære kjære Hilde. Det ser ut for at energien din er på full fart tilbake. Herlig :)
    Har sansen for kunstverket til Emil. Skjønner at han smelter morshjertet.
    Gleder meg stort til å følge deg/dere alle videre, og går du tom for tapetseringsobjekter så får du komme til sørlandet.

    Stor klem fra tante Liv M.

    SvarSlett
  3. I LIKE! I LIKE!! God søndag til deg kjære venn!!

    SvarSlett
  4. Når huset og inventaret er ferdig mala og tapetsert, har du 160 kvadrat pluss inventar å gå løs på hos oss:)

    Det er såååå godt å høre og se at du er på vei tilbake!

    Klem fra Iren

    SvarSlett
  5. Takk for gode ord igjen.... Jeg er ikke helt overbevist om at jeg er på full fart tilbake- jeg føler ennå det er langt igjen... Men jeg er takknemmlig for det jeg klarer og orker å gjøre. Og det går fremover.... Bare litt for sakte for utålmodige meg!!!

    SvarSlett
  6. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...