torsdag 6. januar 2011

Jeg er tilbake.......kanskje....

Etter en laaang bloggepause, et hardt møte med veggen, et tap av en umistelig mamma, en verden som plutselig ble snudd opp ned - tenkte jeg at jeg skulle ta opp bloggingen igjen samtidig som jeg prøver å finne en vei tilbake....
Jeg har i løpet av denne perioden fått opp øynene....for masse! Jeg har oppdaget naturen, årstidene, bjørketrærne, meg selv og de rundt meg og huset mitt....og jeg har fått ideer....masse ideer, og har stadig nye oppussingsprosjekter i huset og ting jeg vil endre på for å få det finere og lysere rundt meg...så det er en viss fare for at det blir en del bilder av hus og hjem etterhvert.
Men for å komme igang.... jeg har fortsatt to nydelig barn som vokser og vokser...
Vi har kjøpt oss et stykk svenskt feriehus...
Og til slutt et lite bilde fra stua vår på nyttårsaften....
Godt nyttår!!! Måtte 2011 bli et noe enklere år.....


7 kommentarer:

  1. Hurra.. så bra at du er tilbake, hilde:) Og det er fullt lovlig å skrive kanskje bak... Gleder meg til å sjå planene dine satt ut i live og til å få sjå bilder av det nydelige huset ditt! Litt misunnelig på den fabelaktige sansen du har for interiør og design... Flink e du rett og slett!!
    Hurra for tilbakekomsten! klem elin

    SvarSlett
  2. Ønsker deg alt godt i 2011!!
    Rørende å lese det du skriver -livet byr til tider på utfordringer og tap det er vanskelig, om ikke håpløst å takle.. men jeg tror uansett hvor tungt og vanskelig livet er, kommer det dager som er bedre, og vi får styrke til å gå videre.
    Jeg har tenkt på deg i året som har gått,og tenker fortsatt på deg og din skjønne familie!
    Gleder meg til å følge bloggen din videre :)
    KLEM Carina

    SvarSlett
  3. Godt nyttår!! Så kjekt å lesa på bloggen igjen!!!! klem fra Astri

    SvarSlett
  4. Neimem, nå har jeg skrevet hildemihosverden.blogspot.com ca. 2 x i uken i ett år uten at det har kommet noe nytt.. (og øyvind har ristet på hodet over at jeg sjekker en blogg som ikke oppdateres;) ) Og endelig kom dagen jeg har ventet på! VELKOMMEN tilbake hilde! Tar det som et godt tegn:) klem Å

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg til videre blogging! Også gleder jeg meg til å bli kjent med de "nye" sidene dine:) Jeg savner deg...veldig mye! klem fra Iren

    SvarSlett
  6. Takk for alle fine ord! Dere er herlige!!!

    SvarSlett
  7. Kjære skjønne Hilde!! Så godt å se at du er på vei tilbake..... Jeg har støtt og stadig vært innpå bloggen din:) Gleder meg masse til å se alle de kreative ideene dine bli virkelige!! TAPET ER KULT, helt enig! Håper vi snakkes snart. Stor klem fra Milla

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...