fredag 28. januar 2011

barneglede

Mitt siste prosjekt er denne lille skuffesaken/minikommoden som jeg kjøpte på fretex og fiffet litt opp med skikkelig glad-papir blant annet fra blafre design.
Den skal inn på barnerommet som jeg også har mange oppgraderingsplaner for i hodet mitt for tiden. Rommet er i grunnen ganske så trivelig det, men det har så absolutt forbedringspotensiale...og dessuten har vi planer om å flytte naomi og inn der nå snart (når hun bare lærer seg å sove litt bedre på natta igjen...vi er i en litt dårlig periode for tiden), og da må vi jo omøblere litt for å få plass til hennes seng også....og gi det et naomi preg i tillegg til emil preg. Så det er mange planer i hodet, men ikke fullt så masse krefter i hodet og kropp til å gjennomføre det enda.....så jeg tar det litt som det kommer. Det skal jo være gøy!
Men enn så lenge, minikommoden er klar:



13 kommentarer:

  1. Fantastisk! Så herlige tapeter, kjenner at jeg blir inspirert av å lese bloggen din.

    SvarSlett
  2. Takk margrethe! Så trivelig å høre!

    SvarSlett
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...