mandag 28. februar 2011

Beæret!


Jeg er ydmyk og glad og beæret og litt målløs etter å ha mottatt min aller første pris i bloggeverdenen, mottatt min aller første blogge- stafettpinne. Stafetten går ut på å nevne tre bloggefavoritter, og tenk at JEG med min lille blogg havnet der - blant noens favoritter. Det er jo STORT! Og det er ikke hos hvem som helst jeg fikk denne prisen heller, nei det var nemlig hos en av mine favoritter innen bloggeverdenen: SUPERSNELLA .
TAKK og takk fine deg! You made my day!
Det er jo hyggelig at noen der ute leser det jeg skriver og at dere liker det dere ser. Jeg er beæret.

Det er neimen meg ikke lett å skulle velge ut kun tre favoritter blant alle de fantastiske bloggene som er der ute. Det er så mye farger og glede og inspirasjon der ute i bloggeverdenen, og jeg drømmer meg helt bort blant alle de fine bloggene deres.

Men én av mine store favoritter er altså Hannes blogg BABYRAMEN. Hanne har vokst opp i Japan akkurat som meg, og hun er en av de beste venninnene til min storesøster. Hun har en fantastisk stil, er kreativ, gir meg mange ideer og inspirerer meg. Hun har også laget det mest fantastiske barnerommet til sin datter. Jeg kunne tenkt meg å bo på det rommet!!

Videre vil jeg nå faktisk nevne TO svenske blogger jeg har oppdaget den siste tiden, som begge er fantastiske. Det er Mia med sin blogg KIIROMI og Petra med sin blogg POPETOTRORA. De er begge helt vanvittig kreative og produktive. De har fargerike og GLADE og levende blogger, og jeg henter bøttevis av inspirasjon og ideer.

Og dermed er stafettpinnen overlevert!
Og med disse deilige retro tapetene i samlingen min fra RETROVILLA vil jeg takke for all inspirasjon og all hverdagsglede og all FARGE jeg finner på bloggene deres - og alle dere andres blogger! Det er så mye BRA der ute.

18 kommentarer:

  1. Åh, rara du... Tusen tack för de fina orden! Jag blir sprudlande glad över att du gillar min blogg och blir inspirerad av den!

    Så fort jag bara hinner ska jag ta denna stafettpinne vidare och ge er mina tre bloggtips!

    Ha en underbar dag!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med award da! :-) Og litt av noen tapeter du har fått deg :-)
    Ha ein flott mandag! Klem fra SnedigSnelle!

    SvarSlett
  3. Å tack, tack! Vad gulligt av dig! Vi gillar ju samma färger du och jag och verkar gå igång på samma tapeter och tyger ;).

    Vilken ära att få ta över stafettpinnen. Ska fundera och lämna över den i slutet av veckan. Ps. det blir rätt svårt då det finns såå många härliga bloggar, som din :)

    Kramiz Mia

    SvarSlett
  4. Jag bara ÄLSKAR de här tapeterna! :)

    SvarSlett
  5. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...