tirsdag 11. oktober 2011

japanske skatter


Min pappa kom nettopp hjem igjen etter å ha vært en tur på besøk hos min søster med familie som bor i Japan, og da var det rene julaften her for både store og små. Masse deilig japansk godteri og snacks og leker til de små, og mange godbiter til meg...blant annet disse vidunderlige japanske tekoppene. Jeg falt pladask!

En nydelig kjole til lillejenta,
og de søteste små stoffbiter med det mest vidunderlige mønster i de deiligste farger:



Ja her må jeg vel klare å få sydd noe vidunderlig til de små når jeg har fått såå fine stoffer. Og ikke nok med det, men også disse to godbitene av noen stoffer:

Heldige meg! Tusen tusen takk pappa og søster! Dere er vidunderlige!

25 kommentarer:

  1. Knallfine stoffer!! Regner med at det klør i fingrene dine etter å få startet produksjonen ;)
    Ha en fin kveld :)
    klæm

    Jeg er på nett, men blogger vil ikke vise oppdateringene mine i bloggrollene :((

    SvarSlett
  2. Regner med at Solveig har vært med å plukke ut litt her ja:) Masse fint! Kos deg med okashi'en:)

    SvarSlett
  3. Vilken härlig present! Tygerna är verkligen hur söta som helst. :-)

    SvarSlett
  4. Fy søren, de stoffene var usedvanlig søte!! Fine kopper også:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så søte tekopper. Og de stoffene var supersøte. Heldig du.

    Kjekt du liker øredobbene mine. Blir glad av slikt!
    Ha en finfin kveld søte du!

    SvarSlett
  6. Oi, så herlige ting du hadde fått i hus! Friske stoff:)

    SvarSlett
  7. å, fine stoffer! og skjønne kopper! :) ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  8. Oj, så många härliga presenter! det var då verkligen en äkta julafton det!

    SvarSlett
  9. Hej! Vilka prsenter. Förstår om du är nöjd...supersöta tyger!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...