torsdag 14. april 2011

krakk-glede


Her kommer enda en krakk...en loppis krakk som har fått litt blåmaling og litt retro tapet fra retrovilla, og vips så ble det en skikkelig glad krakk. Jeg liker så godt mønsteret på denne tapeten. lekkert lekkert.

Under krakken står det et navn, jeg regner med at det er vedkommende som har laget krakken i 1973....takk Kenth Kalén! Jeg regner med at han er svensk siden den er kjøpt på svensk loppis.


Krakken har fått sin plass oppe i gangen...hvor den kan være med å spre litt GLEDE...

Tavlen er en korketavle jeg har trukket om med japansk washipapir, og her henger blant annet dette fantastiske søte "navne-skiltet" fra mine barndomsdager i japansk barnehage:
(Hirude Sanbiku = Hilde Sandvik)

Nå tar jeg en aldri så liten påskeferie. I morgen setter vi igjen kursen mot svenskehuset....og det skal bli så deilig. Er vel hjemme igjen til selve påskedagene for da skal mannen jobbe, men frem til da ønsker jeg dere alle en god god uke. Måtte den bli fylt med glede og solskinn!


23 kommentarer:

  1. Åh, så snyggt!! Vilka fina papper du använder, så härliga färger och mönster!
    Ha en god påskeferie, kram!

    SvarSlett
  2. Så himla snygg!! Jag älskar verkligen att se hur fina saker och ting blir med hjälp av lite färg och tapet. :-)

    SvarSlett
  3. Herrlige krakken! Den var et skikkelig lyspunkt :))
    Ser for meg noen prosjekter her også.......
    God tur til stugan ;)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  4. Nydelig!!

    Og god tur - kos dere masse på ferie. Herlig å reise bort litt. Vi blir borte hele påsken, og jeg gleder meg masse!

    Klem

    SvarSlett
  5. Herlighet, så flott den ble! Både mønstret og fargene lyser jo formelig av glede:-)

    SvarSlett
  6. det var en riktig så gla krakk! :) god tur!

    SvarSlett
  7. Så søt krakken ble! Jeg likte veldig godt GLEDE-tavlen deres!

    Ha en fin tur til Sverige og kos dere masse hele familien! :)

    SvarSlett
  8. Så nydelig krakk, helt fantastisk. fin.
    *Cecilie

    SvarSlett
  9. Flott krakk!! Elskar jo blått, men med tapeten vart den jo enda finare:)
    God påsketur!

    SvarSlett
  10. ååh..denne var skikkelig søt!
    nesten til å spise opp ;)
    god tur til sverige, slapp av og kos dere masse!

    SvarSlett
  11. Jeg kan rigtig godt lide skammelen og tapetet er helt fantastisk fint.
    god ferie

    SvarSlett
  12. Du er rå på tapetsering:-) Nydelig krakk, elsker både fargen og tapeten!
    God tur til Sverige, nyt dagene:-)

    SvarSlett
  13. Herlig gla-krakk! Super fin!*smile*
    ...og lekkert det ble med glede på veggen også! Me like*smile*

    SvarSlett
  14. takk for hyggelig besøk fra deg!!
    og hallo, i lige måde, for en flott blogg. glad jeg fikk oppdage deg!
    ha en herlig ferie!!
    vi blogges!
    klem

    SvarSlett
  15. Åhhh..så vakker krakken ble! Tenk at det er den samme?! Virkelig flott i gangen din da, med den tavla og skjønn tekst over...

    Kos dere i påska i nabolandet!
    Vi fyker en tur til trøndelag til uka. Kos...Klæm

    SvarSlett
  16. L
    O
    V
    E
    !
    Den var virkelig nydelig! Blir så imponert jeg!!!
    Har enda ikke somla meg til å få bestilt sånn tapet... Men forstår jo nå at jeg bare har med å få ut fingeren!
    Koselige barndomsminner:)
    God tur på hytta! Håper dere får en fin tur:)
    Klem

    SvarSlett
  17. Supersøt liten krakk!
    God påske til deg :-)

    SvarSlett
  18. Åh, dritsjalu på den tapeten, DEN vil jeg også ha! ;) Krakken ble jo nydelig med den tapeten på!

    SvarSlett
  19. Den blev jättefin!! Härlig färg du valt som piggar upp.

    /Mia :)

    SvarSlett
  20. ÅJ, jeg har visst ikke fått med meg dette innlegget, men wow så fin den krakken ble!! Herlig blåfarge. Og den tavla da...superfin den også.
    Ønsker herlig påske til deg :)
    KlemMarit

    SvarSlett
  21. ej hvor fint! ser rigtig hyggeligt ud :)

    SvarSlett
  22. Sååå söt! Härlig anslagstavla också. Glad påsk Hilde!

    SvarSlett
  23. Vilken söt pall/krakk :-) Krakk var nog ett av de sötaste orden jag sett :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...