mandag 13. april 2009

påske påske påske

Nå er påsken over, og om to dager er permisjonen min over og begynner å jobbe igjen..jeg kjenner det nærmer seg med stormskritt, og jeg må innrømme at jeg gruer meg litt. Jeg har hatt det veldig veldig fint hjemme med Emil i ett år nå straks...så det blir en overgang, men det skal vel bli fint å jobbe litt igjen og. Håper det...
Påsken har vi tilbrakt i Oslo, Oddbjørn har hatt jobbe-påske i år, og dessuten har vi hatt besøk av min familie og feiret pappa som ble 60 år i mars. Det har vært veldig veldig trivelig med besøk - vi har kost oss masse, og Emil har vært storfornøyd med all oppmerksomheten!
De to fetterene:Gabriel og EmilEmil Og Gabriel følger spent med på morfar som åpner bursdagsgaven..
Fantastisk festmiddag: SUKIYAKI
nam nam
Familiebilde:

2 kommentarer:

  1. For en fin familie :) Godt at dere fikk feiret storebror litt. Lykke til med jobb-start igjen Hilde. Det blir sikkert bra. Blir det barnehage på Emil?
    Klem fra tante i Kristiansand

    SvarSlett
  2. takk takk kjære tante. det er litt hardt å begynne å jobbe igjen kjenner jeg...men håper og satser på at det går bedre etterhvert..ern litt rart å være borte fra emil. Han begynner ikke i barnehage før august. frem til da blir det litt miksing og triksing med turnuser, litt barnevakt, ferie og pappaperm...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...